|
I letos podpoříme dívky v zájmu o techniku formou Girls Day
[ 2.3.2017, Gender Studies o.p.s.
]
Cílem akce je podpořit dívky v jejich zájmu o techniku. K tomuto úsilí se připojují i firmy z oblastí jako jsou informační a komunikační technologie, stavebnictví nebo konstruktérství či automobilový průmysl. Hlavním partnerem akce je Škoda Auto, a. s., a dále pro letošní ročník přislíbily účast firmy Vodafone, Ricardo Prague, Průmstav, Tesco SW, MSD IT Global Innovation Center a univerzity ČVUT v Praze a VUT v Brně. Pro dívky bude připravený speciální program, budou si moci vyzkoušet jednotlivé obory v praxi pomocí nejrůznějších simulací, nebo se pobavit s lidmi ve firmách o všem, co je zajímá. Setkají se také s výjimečnými ženami, které se v technických oborech s úspěchem prosadily. Do každé firmy se podívá zhruba 15 - 20 dívek, budou tak mít dostatek prostoru a individuální přístup, zároveň to však znamená, že počet míst je omezený a je dobré se přihlásit co nejdříve a mít tak možnost si vybrat právě tu firmu, která je pro ně zajímavá.
Girls Day je otevřený všem dívkám ve věku 15 - 19 let, s výjimkou Škoda Auto, kde jsou vítány také vysokoškolské studentky. Účast je zdarma a registrovat se lze od 1. března na www.girlsday.cz přes jednoduchý formulář.
|