Česká koalice Social Watch a Ekumenická akademie Praha vypisují soutěž o nejlepší videospot na podporu boje proti chudobě a genderovým nerovnostem
[ 29.1.2013,
]
Spot by měl upozorňovat na přetrvávající chudobu a nerovnosti mezi ženami a muži - upozorňovat na to, že chudoba se týká i České republiky a není jen vzdáleným problémem rozvojových zemí - má přinést konkrétní apel – vyzvat k aktivitě a dodržování tzv. „miléniových cílů“.
Měl by být divácky atraktivní, může být animovaný i hraný. Délka 20 vteřin až 1 minuta 30 vteřin. Využití spotu: web koalice Social Watch a členských organizací - sociální sítě (Facebook, YouTube), virální šíření - vysílání regionálních televizí - projekce na tematických filmových festivalech - usilujeme o zařazení do vysílání ČT (v tom případě spot nesmí přesáhnout 20 vteřin).
Scénáře spotů zasílejte do 28. 2. 2013 na adresu adamusova@padesatprocent.cz.
Ze zaslaných scénářů vybereme do 5. 3. 2013 vítěze/vítězku, který/á spot realizuje a obdrží honorář 30 000 Kč.
Podrobnější informace, data a podklady pro spot Vám rádi poskytneme na výše uvedené adrese.
Více o Social Watch.
|