Čím jste a čím byste chtěli být?
[ 31.7.2009, Gender Studies, o.p.s
Rovné příležitosti > Trh práce
]
Gender
Studies zahájilo informační kampaň „Čím jste a čím byste
chtěli být?“, která je zaměřena na harmonizaci osobního a pracovního života,
hlavním mottem kampaně je: „Zákon je na
vaší straně: na slaďování osobního a pracovního života máte právo“.
V rámci kampaně budou distribuovány letáky se základními informacemi o
slaďování, pohlednice, plakáty uvidíte ve veřejné dopravě. Cílem kampaně je
představit zaměstnaným rodičům jejich práva a možnosti v oblasti skloubení
práce a rodiny a tím posílit jejich postavení na trhu práce.
Čím jste a čím byste chtěli být? Slaďování rodinného
a pracovního života / Praha : Gender Studies, 2009. leták ke
stažení [pdf]
Pohlednice Čím jste a čím byste chtěli být?
Kampaň je realizována
v rámci projektu „Zaměstnavatelé pro sladění osobního a pracovního
života“. Projekt je financován Evropským sociálním fondem a magistrátem hl.m.
Prahy. Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti.
|