S diskriminací na trhu práce se v České republice setkávají ročně tisíce osob. Je na čase to změnit. "Nenechte se diskriminovat a nedovolte to jiným!".
Antidiskriminační kampaň vznikala podle zadání nevládní neziskové organizace Gender Studies, která ji financovala s pomocí Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Každý z trojice třicetivteřinových spotů je variací na běžný pracovní pohovor. Před dvojící personalistů se postupně vystřídá mladá uchazečka o práci, muž žádající mateřskou dovolenou a starší žena. Každý ze spotů pak vrcholí nevybíravým ponížením podřízených, které je zvýrazněno trikovou sekvencí. Celou kampaň zastřešuje motto „nenechte se diskriminovat" upozorňující na práva zaměstnanců a uchazečů o práci.
Kreativní koncept pochází z dílny produkční společnosti FilmBreak, která se ujala i realizace celé kampaně. Režisérem trojice spotů je absolvent FAMU Martin Duda, který se letos se svým absolventským snímkem Jsem větší a lepší probojoval mezi pětici tvůrců nominovaných na studentského Oscara.
Tato kampaň se bude objevovat na okruzích České televize od 2. června do 4. července 2008. Televizní spoty vznikly v projektu Půl na půl v rámci programu EU EQUAL.