KPMG International sází na udržení talentovaných lidí a úspěšné pracovní vztahy
[ 31.7.2006, Helena Tabakovová, ČTK
Rovné příležitosti > Trh práce
]
"V dnešním obchodním prostředí čelíme tvrdé konkurenci - stejně jako soutěžíme o klienty, musíme bojovat i o talentované lidi, chceme-li je získat a udržet." Tak zní motto mezinárodní auditorské a poradenské firmy KPMG International. Ta se v rámci svých náborových programů snaží uplatnit zásady osobního a profesního chování, které se vztahují k základní filozofii a hodnotám firemní kultury. Mezi tyto hodnoty patří samozřejmě různorodost a rovné zastoupení mužů a žen.
Na co KPMG sází
KPMG International sází na pevné a úspěšné pracovní vztahy. Proto hlavní krédo firmy je bezúhonná péče o své zaměstnance. KPMG má rozsáhlou síť poboček po celém světě a zaměstnává přes více než 94 000 lidí. Prosazuje kvalitní vzdělávací programy, např. program Developing Outstanding Professionals (Rozvoj výjimečné profesionality), v rámci kterého intenzivně podporuje profesní rozvoj svých pracovníků. Tento vzdělávací program je přizpůsobený jejich individuálním požadavkům, osobním plánům a kariérnímu růstu.
Pro udržení vysoké pozice na trhu, posílení reputace u klientů a zejména pro vychování vrcholových profesionálů, KPMG prosazuje následující firemní hodnoty:
- Diverzita: firma respektuje jednotlivce pro to, jací jsou a pro jejich znalosti, dovednosti a zkušenosti. Proto podporuje výběr zaměstnanců z různých koutů světa a etnických menšin, tak aby zajistila pro své klienty pestrý tým profesionálů.
- Flexibilní pracovní dohody: zaměstnanci a zaměstnankyně si mají možnost sladit osobní život s pracovními povinnostmi. Mohou například využít možnosti práce z domu, či výhody mateřské a otcovské dovolené. Ženy a muži mají v této oblasti stejné možnosti.
- Podpora profesního a osobního rozvoje: v rámci speciálního programu a prosazování firemních hodnot mají všichni členové KPMG možnost se zúčastnit individuálních tréninků a školení, které přispívají k jejich osobnímu a kariérnímu růstu.
- Společenská odpovědnost firem: KMPG ČR se zaměřuje především na podporu projektů v oblasti vzdělávání, ekologické výchovy či péče o zdravotně postižené spoluobčany.
KPMG ČR získala 1. místo Czech Top 100
V roce 2006 KPMG ČR získala 1. místo v kategorii služby pro podniky v osmém ročníku žebříčku 100 obdivovaných firem České republiky Czech Top 100. V této soutěži se hodnotí řada kritérií, od základních ukazatelů firmy (kvalita výrobků či služeb, inovační schopnosti, finanční stabilita, hodnota firmy) přes její vztah k zaměstnancům (schopnost přilákat a udržet talentované lidi) po vztah ke společnosti (odpovědnost k životnímu prostředí, komunikativnost, podpora regionu, charitativních a obecně prospěšných projektů apod.).
|