- - -
-
- - Zpět na hlavní stránku - English
-
-
FEMINISMUS:CZ Gender Studies, o.p.s.
 
 
Feminismy Kultura Multikulturně Rodičovství Nasílí
Historie Média Rovné příležitosti Partnerské vztahy Zdraví a tělo
 
-
Informace -

Slovníček pojmů
Historie
Pro novináře

-
- -

Diskuse

 
- -

Kalendář akcí

 
Šovinistická bomba

Zpravodajství
z Econnectu

-
- -
- -
DISKUSE

Online diskuse probíhá k tématům ve vyznačených rubrikách. Máte-li tip na nové téma k debatě, napište nám do redakce@feminismus.cz.

Podpořte výzvu ke stažení billboardu firmy NOKIA!
Několik osobností a ženských organizací podalo Radě pro reklamu výzvu ke stažení billboardu "Nebezpečně volné ruce" propagující hands free od firmy Nokia.)

datum: 28. 7. 2004    autor: krysa66
Reklama zobrazuje mýty společnosti
A tam ženy jasně vedou, ´žena je ukazována jako pečlivá hospodyňka, starostlivá a chápající matka popřípadě dobrá společnice, dobrá pracovnice. Muž je zobrazován jako sexuální agresor, tupý pijan piva (a jiných alkoholických nápojů), steroidy nabušená hora masa, popřípadě donor financí pro ženu (reklamy na bankovní produkty), je-li v reklamě na čistící prostředky muž tak jako nic nechápající idiot se sklony k demenci, v reklamách kde se vyskytují děti (nejmenovaná pojišťovna) jako přitroublý dement neschopen obléci dítě. Dalo by se pokračovat jenom stručně reklamy podporují zažité myšlení a podporují základní feministické mýty - bez nich by totiž celé hnutí postrádalo smysl..
ODPOVĚDĚT

 


 
- Databaze
-

Knihovna
Knihkupectví

-

Ženské organizace

-

Studentské práce

-

Vyhledávač odkazů

- -
-

Dokumenty
a instituce

- -
- -
 

Podporují nás

- -
Hledej

- -
- -
 

Zpravodaj Rovné příležitosti do firem

- -

- -
- -
 

FacebookFacebook

- -

- -
- -
 

Na Feminismu.cz můžete poslouchat pořad Hovory na bělidle ČRo 6! (ve formátu mp3)

- -

- -
- -
 

Místa přátelská rodině
Místa přátelská rodině

- -

- -
- -
 

KATEDRA
genderových studií
FHS UK v Praze

Genderová studia FSS MU

Centrum Genderových studii FF UK

- -
-
   
Tento web spravuje Gender Studies o.p.s; © 2003; webhosting + webdesign + redakční a publikační systém TOOLKIT