 |
|
 |
DISKUSE
Online diskuse probíhá k tématům ve vyznačených rubrikách. Máte-li
tip na nové téma k debatě, napište nám do redakce@feminismus.cz.
Podpořte výzvu ke stažení billboardu firmy NOKIA!
Několik osobností a ženských organizací podalo Radě pro reklamu výzvu ke stažení billboardu "Nebezpečně volné ruce" propagující hands free od firmy Nokia.)
datum:
28. 7. 2004 autor:
krysa66
Reklama zobrazuje mýty společnosti |
A tam ženy jasně vedou, ´žena je ukazována jako pečlivá hospodyňka, starostlivá a chápající matka popřípadě dobrá společnice, dobrá pracovnice. Muž je zobrazován jako sexuální agresor, tupý pijan piva (a jiných alkoholických nápojů), steroidy nabušená hora masa, popřípadě donor financí pro ženu (reklamy na bankovní produkty), je-li v reklamě na čistící prostředky muž tak jako nic nechápající idiot se sklony k demenci, v reklamách kde se vyskytují děti (nejmenovaná pojišťovna) jako přitroublý dement neschopen obléci dítě. Dalo by se pokračovat jenom stručně reklamy podporují zažité myšlení a podporují základní feministické mýty - bez nich by totiž celé hnutí postrádalo smysl.. ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
 |