 |
|
 |
DISKUSE
Online diskuse probíhá k tématům ve vyznačených rubrikách. Máte-li
tip na nové téma k debatě, napište nám do redakce@feminismus.cz.
Podpořte výzvu ke stažení billboardu firmy NOKIA!
Několik osobností a ženských organizací podalo Radě pro reklamu výzvu ke stažení billboardu "Nebezpečně volné ruce" propagující hands free od firmy Nokia.)
datum:
12. 3. 2001 autor:
R.Nováček
Paní Benešové |
Vzpomínám si na jakousi velkoplošnou reklamu na nějaký časopis (snad ženský?) kde byl v celkem „ponižující“ pozici a úloze muž tmavé pleti. Omlouvám se, ale už si to přesně nepamatuji, ale byl to celkem vtipný nápad, který zaujal a po dobu trvání kampaně zůstal i v mysli.Reklamy, kde je využívám muž v ponižujících rolích či situacích je ovšem mnoho. Pokud bych měl Vaším metrem měřit reklamy např. krátke sitcomy na Dobrou vodu, kde muž je stylizován do role domácího debila, nevhodného ani k nákupům, či silně sexistické poznámky v reklamě na nějaké vložky „Ten by ušel – ten by nešel, a mnoho dalších televizních či tiskových reklam, nedělal bych nic jiného, než psal petice na Radu pro reklamu.Ovšem já ve slepém nadšení pro „dobrou věc“ neztrácím nadhled a smysl pro humor, nehledám paranoidně ve všem útok na svoje pohlaví, a před více či méně zdařilou karikaturou mezipohlavních vztahů zavazovat oči svým dětem.Myslím, že bude vhodnější je vychovávat k chápání humoru a získání nadhledu něž k nenávistnému pohledu na jiné pohlaví, rasu atd.. ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
 |